Päätettiin tänään koulussa artistin kanssa, että aloitetaan täällä tällänen 'viikon paras'-juttu. Se tarkoittaa siis sitä, että kijotetaan n. kerran viikossa merkintä otsikolla 'viikon paras'. Tää merkintä taas sitten sisältäisi jonkun parhaan asian viikosta, esim. viikon paras vaatekokonaisuus, viikon paras ostos, viikon paras kappale, viikon paras kaveri tms. Ja vaikka nyt on vasta maanantai, niin mä tiedän jo mun viikon parhaan!
 
 
 
Tällä viikolla mulla on itseasiassa kaksi viikon parasta.
Eli viikon paras ostos, ja viikon paras huulikiilto.
 
Kävin tänään kaupassa koulun jälkeen. Mä olen pyytänyt mun äidiltä jo vaikka kuinka kauan, että pääsisin taas kampaajalle vaalentalaan hiuksia. Oon saanut vaan vastaukseksi, ettei meillä ole rahaa, ja asia on jäänyt siihen. Äiti ei tykkää, että vaalennan hiuksia, kotona, mutta ostin nyt sitten tänään schwarzkopf blonde-hiusten vaalennusaineen. Siis ihan vaalennusaineen, en mitään vaaleaa hiusvääriä. Vaalennan nää hiukset ehkä tossa viikonloppuna.
 
Mun toinen viikon paras on huulikiilto. Mä RAKASTAN tota huulikiiltoa. Mä tykkään ton väristä, ja se maistuu ihanasti mintulle. Ja kun nyt oon hävittänyt kaikki mun huuliasvat johonkin, toi toimii mulla hyvin huulirasvanakin, eikä huulet oo enää mitenkään kuivat. Mä en itseasiassa tiedä, että mistä noita saa, kun oon saanut ton joskus joltain sukulaiselta.
 
Mä voisin itseasiassa lisätä vielä yhden viikon parhaan. Nimittäin viikon paras elokuva, vaikka itseasiassa mä katsoin sen eilen illalla. Eilen telkkaista tuli se the beach-elokuva, ja se oli aivan mahtava! Ihan oikeasti, ei sellanen "joo ihan kiva leffa tykkäsin" vaan oikeesti ihan mahtava, ja sen leffan jälkeinen fiilis oli vähän samanlainen, kun fiilis on ihastuessa, tiedättekö? Wikipedian mukaan elokuva kuvattiin osaksi  Ko Phi Phi Lee-saarella, sekä sitä tähditti  Leonardo di Caprio. Mutta siis tän lefan juonesta sen verran, että siinä on yksi jätkä, joka matkustaa yksin ympäri maailmaa, ihan vaan sen takia, että se haluaa uusia seikkailua, tunteita ja kokemuksia. Sitten kerran se yhessä motellissa törmää yhteen mieheen, joka selittää sille tarinaa jostain saaresta, jonka keskellä on aivan ihana ranta, piilossa kaikilta, + että tietty se paikka on ihan täynnä pilveä, hasista. Se jätkä ei tietenkään usko tätä tarinaa, mutta sit se mies antaa sille kartan siitä paikasta, just ennen kun se mies tappaa itsensä. Sitte se jätkä päättää ihan tosta noin vaan parin siellä motellissa tapaamansa tyypin kanssa lähteä etsimään sitä saarta, vaikka ne ei todellakaan tiedä, että onko sitä ollenkaan olemassakaan. Se jätkä on ihan sairaan ihastunu siihen tyttöön, kenen kanssa se matkustaa, mutta se mies, kenen kanssa ke myös matkustaa, niin on sen poikaystävä. Mä en viitti siitä juonesta enempää kertoa, mutta kannattaa katsoa oikeesti!
Mä ajattelin ensin, että ompas tylsä elokuva, ne lähtee etsimää jotain saarta jee? Mutta se kerronta on siinä NIIN hyvä, ja se tarina on jotenkin helppo ymmärtää. Mä tykkäsin ainakin ihan sairaasti siitä, ja se olis kiva nähdä vielä uudestaan. Harmi vaan, että mä unohdin ottaa sen nauhalle digipoksille.