Mun piti eilen mennä yhden kaverin kanssa katsomaan se suomalainen 'jos rakastat'-elokuva, mutta se sit peru tulonsa, ja päädyin sit sinne elokuviin pikkuveljen kanssa. Se oli oikeesti tosi hyvä leffa, vaikka se alku oli vähän outo.
Siinä oli ihan jees juoni, mut kyllä siitä huomas heti, että se on suomalainen elokuva. Ei vaan sen takia, että siinä puhuttiin ja laulettiin suomeks, vaan se oli vaan sen tyylinen, että jos kyseessä olis ollu esim. amerikkalainen leffa, oisin sanonu, että olipas huono leffa.
 
Mulla ei tässä varmaan muuta ollu, en oo jaksanut tänne kirjottaa mitään, kun kirjottelen sinne mun toiseen blogiin, ja voin sanoa, että sitä kannattaa kanssa lukea.
Mä muuten vaalensin ne hiukset tossa pari päivää sitten. Mulla ei nyt oo siitä kuvia, kun oon kirjastossa koneella, mutta siis tosiaan siellä toisessa blogissa on siitäkin kuvia.

Ainiin, mä rakastuin tässä yks päivä justin bieberiin. <3