Esittelin tänään mun kaverilleni mun oman blogini, ja siitä saatiin sitten yhdessä idea, että voitaisiin kirjoittaa yhdessä jotain. Toinen vaikka musiikista, ja toinen muodista, tai vaikka elokuvista. Blogin nimen keksimisessä meillä meni aikaa. Kummatkaan ei olleet tyytyväisiä mihinkään ehdotukseen, kun sitten lopulta keksittiin tämä nykynen, ja mun mielestä tää on ihan kiva, ja just sopiva meidän blogille.
Jos kiinnostaa, niin mun toista blogia voi seurailla täällä: http://pieceslove.vuodatus.net/ Mulla oli tota ennen kanssa yksi blogi, mutta onnistuin sitten poistamaan sieltä kaikki kirjoitukset, niin alotin uudestaan uudella osoitteella. Mutta siis tuolta mut löytää kanssa.
Päädyttiin sitten kaverin kanssa siihen tulokseen, että mä kirjoittaisin enemmän muodista, koska.. no se nyt vaan on ehkä vähän enemmän mun, kuin sen juttu.
 
Mun tarkoitus oli siis nyt kirjoittaa jonkunlaista esittelyä, mutta mä oon aina ollut tosi huono kirjoittamaan mitään ittestäni. Hmm jaa. No mä olen 15-vuotias tyttö Nurmijärveltä, ja mä rakastan kaikenlaisia vaatteita, hameita, mekkoja sun muita. Kynsien laitostakin oon nyt innostunut vähän enemmän, kun mitä aikaisemmin olin.
Ihmiset kyselee paljon mun musiikkimausta, tai että mikä on mun lempibändi. Mä en koskaan osaa vastata täydellisesti siihen kysymykseen. mulle menee oikeestaan kaikki, mitä soi radiossa, tai voicella, mutta lempibändiä mulla ei ole. Mun on myös pakko tunnustaa, että mä en osta kauheesti mitään levyjä, vaan kuuntelen ihan netistä musiikkia. Kyllä multa muutama levy löytyy; tokio hotellia ja lady gagaa, mutta mä en yleensä ala yhden hyvän biisin takia kokonaista levyä ostamaan.
 

Ostin tässä tällä viikolla Ninjasta toi aurinkolasit, ja oon jo nyt aivan rakastunu niihin. Samoi tähän mustaan paitaan.

Multa on paljon kanssa kysytty, että mitä kaikkea mä käyän mun hiuksiin. Mä en nyt ala niitä tähän luettelemaan, mutta ajattelin tässä muutaman päivän sisällä tehdä tonne toiseen blogiin postauksen, jossa luettelisin nämä kaikki. Samalla voisin sitten tännekkin sen tunkaista. Sen mä voin sanoa, että shamppoita mulla on kolmea erinlaista, mutta mihin takoitukseen? Sen kuulette sitten myöhemmin
 
Mutta jööö voisin lopettaa tämän kirjoittamisen nyt tähän, ja kirjottaa sitten myöhemmin vähän lisää.