Eli juu, moi!

Mä olen Artist, 15-vuotias neitonen tuolta Nurmijärveltä. En asu ihan Nurtsin keskustassa, vaan pienemmässä kylässä. Ei ole ihan mun lempipaikkoja, mutta en ole jäämässäkään tänne. Aikuisena olisi tarkoitus muuttaa Helsinkiin tai Espooseen.  Käyn yläasteen viimeistä luokkaa ja Piece on hyvä ystäväni.

Olen viisihenkisen perheen nuorimmainen ja tottunut tappelemaan isosisarusten kanssa. Eli sen homman osaan. Olen hyvin energinen, ja puran energiaa tanssimiseen ja musiikkiin. Tanssin paljon, nykyä, showta ja balettia. Soitan pianoa sekä hieman kitaraa ja rumpuja. Aikani kuluu myös lukemiseen ja käsitöihin.

Olen omantieni kulkija. En halua kulkea samaa tietä kuin sisarukseni, vaikka se olisi ollut kyllä helpompi. Mutta minä olenkin omapäinen. Omaan tulisen luonteen ja uskallan seistä mielipiteitteni takana. Olen myös toivoton romantikko, eli kavereilla on kanssani kestämistä.

Bäkkärillä kirjoitan enimmikseen mielipiteistä, kirjoista, musiikista ja elokuvista.  Oma musiikkimakuni poikkeaa tästä "kaikkea mitä radiosta kuuluu"-kategoriasta. Rakastan Volbeatia, Sonata Arcticaa, Evanescenceä, Apocalypticaa. Pidän myös Lady Gagasta, P!NKistä, Metallicasta yms. Monipuolisuutta siis löytyy!

Ehkä jatkan esittelyni kirjoittamista, se jää nähtäväksi. Mutta toistaiseksi näkemiin, 

Artist kuittaa